STRATEGIJA & BRAND VIBE SHIFT - EVOLUCIJA BRENDOVA
↓↓↓
Lazar Džamić, vodeći kreativni & digitalni brend strateg
Kako brendovi u moderno vreme, zbog specifičnosti prirode digitalnih medija, evoluiraju od samo pripovedanja (Storytelling) u Storydoing i Storyliving
platinum partner
UNICREDIT BANKA
Otključavamo potencijal privrede i stanovništva
↓↓↓
Nikola Vuletić, predsednik IO, UniCredit Bank Srbija
UniCredit Banka, članica UniCredit Grupe, jedna je od najvećih i sistemski najvažnijih banaka na lokalnom tržištu, i pouzdan je partner za fizička i pravna lica. Sa mrežom od 73 ekspoziture širom Srbije, kao i stalnim fokusom na potrebe građana i privrede, banka ostvaruje stabilne rezultate u svim oblastima poslovanja. U segmentu korporativnog-investicionog bankarstva ostali su prvi izbor za čak 75 od 100 najvećih kompanija u Srbiji, što sa sigurnošću govori o poverenju koje im srpske kompanije pružaju.
VIZIJA (NE)MOGUĆE
↓↓↓
Aleksandar Kostić, potpredsednik, MK Group
Aleksandar Kostić je potpredsednik MK Group, koja ove godine obeležava 40 godina poslovanja i AEC bankarske grupe, čiju okosnicu čini AIK Banka, koja je u prethodnom periodu uspešno okončala akvizicije Gorenjske banke u Sloveniji i Sber banke u Srbiji, a ove godine potpisala i kupoprodajni ugovor sa Eurobank Direktnom, čijom će realizacijom postati druga po veličini banka na srpskom tržištu.
Proteklih godina, Kostić je strateški vodio razvoj obe grupacije, u kojima radi više od 10.000 zaposlenih i proširio poslovanje MK Group na real-estate sektor uz projekte u celom Adria regionu (Srbija, Slovenija, Hrvatska i Crna Gora), intenzivirao ulaganja u obnovljive izvore energije i učvrstio poziciju kompanije u agri-food sektoru.
Danas je MK Group jedna od vodećih investicionih kompanija u Jugoistočnoj Evropi. Aleksandar Kostić strateški stoji iza novog investicionog ciklusa MK Group i kapitalnih projekata u koje će u periodu od 2023. do 2025. biti uloženo više od 1,6 milijardi evra.
Razgovor vodi: Milan Ćulibrk, glavni urednik, NIN
DIGITALIZACIJA U FOKUSU
Kako zatvoriti digitalni jaz i primaći se tehnološki naprednijim ekonomijama
↓↓↓
Alessandro Bragonzi, Head of Regional Representation for Western Balkans, EIB
Panel: The Power of AI and Data
↓↓↓
Moderator: Nebojša Bjelotomić, predsednik inicijative Digitalna Srbija
gosti: Aleksandar Grašić, osnivač, Outliers
Luka Aničin, Machine Learning & Data Consultant
AI u današnjem radnom okruženju:
Kako AI već sada olakšava svakodnevne poslove, od pisanja izveštaja do analize podataka.
Koji su konkretni primeri u kojima AI pomaže zaposlenicima da budu efikasniji?
AI agenti i njihov uticaj:
Kako AI agenti, poput naprednih chatbotova i LLM-a (Large Language Models), transformišu interakciju s klijentima i internu komunikaciju?
Koje su prednosti i izazovi njihove upotrebe?
Kreativnost i inovacije uz AI:
Fokus na potencijalu veštačku inteligenciju bi trebalo da bude, ne samo izvršava zadatke, već i da predlaže inovacije.
Kada možemo očekivati da AI počne sa kreiranjem novih proizvoda ili usluge?
Koje su mogućnosti i ograničenja AI u kreativnim procesima?